

Verkkopetokset: huijausten psykologia ja miten teknologia voi estää niitä
Tämän resurssin on julkaissut Callsign
Neljä viidestä kuluttajasta maailmassa on saanut huijausviestin, joten voidaan sanoa, että huijaukset ovat lisääntymässä. Samaan aikaan kuluttajien tietoisuus huijauksista on lisääntynyt sekä valtamedioissa että kohdennetuissa kuluttajakampanjoissa. Mutta miksi me silti lankeamme verkkohuijauksiin? Tässä Callsignin tilaamassa ainutlaatuisessa raportissa käytetään maailmanlaajuisia kuluttajatietoja ja haastatellaan johtavia petosasiantuntijoita maailmanlaajuisista pankeista, jotta saadaan selville verkkohuijausten estämiseen ja havaitsemiseen liittyvät kipupisteet ja haasteet.
Lataa nyt
*pakolliset kentät
Pyytäessäsi tätä resurssia hyväksyt käyttöehtomme. Kaikki tiedot on suojattu tietosuojailmoituksellamme. Jos sinulla on vielä kysyttävää, lähetä sähköpostia osoitteeseen dataprotection@headleymedia.com.
Sähköpostien suojaus, Pilvisähköpostin suojaus, Sähköpostin roskapostien esto, Sähköpostin salaus, Älykäs sähköpostisuojaus, Suojattu sähköpostiyhdyskäytävä, Sivustosuojaus, Bottien havaitseminen ja lieventäminen, Selaimen eristäminen, Pimeän verkon valvonta, DDoS-suojaus, Petosten havaitseminen, Suojatut verkkoyhdyskäytävät